Ny utgave: Himmelkalenderen 2019

Himmelkalenderen 2019

14. årgang av Himmelkalenderen kan nå bestilles her på nettsiden. Denne lettleste astronomiske håndboka på 224 sider er beregnet på alle som er interessert i universet og stjernehimmelen. Den inneholder en ukekalender for 2019 som også holder deg oppdatert på alt som skjer på himmelen. De resterende 160 sidene gir en lettfattelig og rikt illustrert gjennomgang av astronomiens viktigste emner.

Du finner mer informasjon på bokas hovedside. Der kan du blant annet se eksempler fra innmaten, lese omtaler og selvsagt bestille et eller flere eksemplarer som leveres rett hjem i postkassen din. Boka er ikke til salgs i bokhandelen.

Levering

Himmelkalenderen er et enmannsprosjekt. Grunnet sykdom vil jeg samle opp bestillinger over noen uker og så sende bøkene i tre omganger utover høsten og fram mot jul.

Tips gjerne venner og bekjente om boka via sosiale medier.

Himmelkalenderen

Ingen verk som vi kjenner til, evner å fremstille vår nåværende kunnskap om jorden, solsystemet og universet på en så presis, kort og lettfattelig måte som nettopp Himmelkalenderen.

– Utdrag fra bokanmeldelse på astronomiforalle.no